Visie en Missie

Download onze visie en missie
Visie basisschool de Boogschutter.pdf
Adobe Acrobat document 289.7 KB

Onze missie duidt: "verbeter wat kan, koester wat goed gaat", hiermee willen wij als school aangeven dat wij staan voor het allerbeste onderwijs. Wij willen voor uw kind(eren) een school zijn waarop aandacht is voor alle intelligenties en daarmee voor alle kinderen. Wij willen kinderen het best mogelijke onderwijs bieden, onder andere door de inzet van vakleerkrachten, maar zeker ook door de inzet van klassenassistenten en onderwijsassistenten, wij willen namelijk dat elk kind gezien en geholpen kan worden bij zijn of haar ontwikkeling. Het beste halen uit onze leerlingen en leerkrachten is ons doel.

We voeren een actief beleid in het samenwerken met peuterspeelzalen, kinderdagverblijven, het speciaal onderwijs en het voortgezet onderwijs om de overgang van/ naar de verschillende school-typen zo gemakkelijk mogelijk te maken.

Dit doen wij door onze pijlen te richten op:
- Prestatie
- Passie
- Plezier

Voor onze volledige visie en missie klik op het document aan de linkerzijde van onze pagina.